سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

کمک‌های بین‌المللی به زنان نویسنده و سازمان‌های حمایتگر

  • کد خبر: ۷۳۱۵۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کمک‌های بین‌المللی به زنان نویسنده و سازمان‌های حمایتگر
در سرتاسر جهان، سازمان‌هایی وجود دارند که می‌کوشند با اعطای کمک‌هزینه به نویسندگان زنی که برای تأمین هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبه‌رو هستند، به آن‌ها کمک کنند.
ریحانه صادقی|شهرآرانیوز؛ مگر در موارد نادری همچون نویسندگان افسانه‌ای معاصر مثل جی‌کی رولینگ، مایا انجلو یا مارگارت اتوود، پول معمولا از آن دست چیز‌هایی نیست که فوج‌فوج به سمت حساب‌های بانکی نویسندگان زن سرازیر می‌شود. این حقیقتی انکارناپذیر است. با این حال، در سرتاسر جهان، سازمان‌هایی وجود دارند که می‌کوشند با اعطای کمک‌هزینه به نویسندگان زنی که برای تأمین هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبه‌رو هستند، به آن‌ها کمک کنند. برخی از این سازمان‌ها در سطح جهانی و برخی نیز در سطح ملی یا بومی فعالیت می‌کنند. در ادامه، فهرستی کوتاه از این سازمان‌ها را برای شما آورده‌ایم.

Awesome Foundation Grant

به معنای کمک‌هزینه بنیاد Awesome یا معرکه! این بنیاد یک انجمن جهانی است که با هدف افزایش علاقه‌مندی افراد به انجام کار‌های «معرکه» و شگفت‌انگیز، از طریق اعطای جایزه‌ای هزاردلاری به پروژه‌های گوناگون (از جمله نویسندگی) تأسیس شده است. این بنیاد تاکنون توانسته است با اعطای ۳.۶۷۶.۰۰۰ دلار جایزه به هنرمندان حوزه‌های مختلف، به هزاران نفر کمک کند به اهداف و آرزو‌های هنری خود دست یابند. معرکه است، نه؟

Money for Women یا Barbara Denim Memorial Fund

«پول برای زنان» یا «صندوق یادبود باربارا دنیم» قدیمی‌ترین سازمان فعال در ارتباط با زنان در زمینه اعطای کمک‌هزینه به زنان هنرمند است. تمرکز این سازمان بر تشویق و توانمندسازی هنرمندان در زمینه‌های مختلف هنری (چه نوشتاری چه بصری) است و جوایز این گروه از ۵۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار متغیرند.

Sustainable Arts Foundation

«بنیاد هنر‌های پایدار» با دادن جوایز نقدی بدون قید و محدودیت به نویسندگان و سایر هنرمندان دارای فرزند کوچک‌تر از ۱۸ سال، از آن‌ها حمایت می‌کند. سال ۲۰۱۸ این بنیاد به ۲۰ نویسنده و هنرمند جوایز پنج‌هزاردلاری اهدا کرد که ۱۸ نفرشان زن بودند. بنیاد هنر‌های پایدار تلاش می‌کند تمرکز خود را بر حمایت از زنان، هنرمندان متعلق به نژاد‌های مختلف و هنرمندان رنگین‌پوست قرار دهد.

Diverse Writers Grant

«کمک‌هزینه نویسندگان متفاوت» از طریق «بنیاد ادبیات گمانه‌زن» در قالب یک جایزه و با هدف حمایت از گروه‌هایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و از امتیازات ویژه برخوردار نیستند و به زنان نویسنده اعطا می‌شود. تمرکز این جایزه، همان‌طور که از عنوان بنیاد حامی آن پیداست، بر کمک به نویسندگان حوزه ادبیات گمانه‌زن (عملی‌تخیلی، وحشت و فانتزی) است. این جایزه با اهدای ۲ کمک‌هزینه مجزا، یکی برای نویسندگان متفاوت و دیگری برای آثاری که جهانی پر از تفاوت را به تصویر می‌کشند، می‌تواند فرصت خوبی برای نویسندگان زن به وجود آورد.

UCROSS

بنیاد UCROSS به نویسندگان و هنرمندان این شانس را می‌دهد که بدون مشغولیت خاطر به انجام کار خود بپردازند. در این طرح عملا پولی به نویسندگان پرداخت نمی‌شود، بلکه مکانی برای زندگی بدون نیاز به پرداخت اجاره به آن‌ها داده می‌شود. هدف این بنیاد فراهم آوردن محیطی کارآمد، راحت و آبرومند برای نویسندگان است. حتی یک سرآشپز حرفه‌ای هم در محل حاضر است تا با آماده‌سازی وعده‌های غذایی روزانه این نویسندگان، شرایطی مطلوب برای آن‌ها فراهم آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->